BARN HIT OCH DIT

Ni som känner mig så vet ni att jag ÄLSKAR barn, själv ska jag minst ha 3 st!
Men nu börjar jag bli grymt irriterad på dom här ny blivna mammorna som är i 20 års ålder som tycker att dom är så himla speciella och så himla mkt bättre än alla andra ( vad det verkar som iaf ). Inte ALLA men dom flesta jag har på face verkar tro det. Asså ni är inte dom ända som fött barn, det har folk gjort i tusen år. Visst att det är speciellt och man är så stolt över sitt barn som man fött, men man behöver inte hålla på att skriva vad ungen gör HELA TIDEN.

Nu somna hon/han, Nu vakna hon/han, Nu spydde hon/han, Nu bajsa hon/han, Har nyss bytt blöja på hon/han, Hon/han har ätit en barnmats bruk, Nu är hon/han lessen, Nu lekar hon/han, Nu har hon/han kläder på sig, Nu har hon/han krypit en bit, Nu skriker han/han.

Asså who the fuck cares ? Allvarligt. Och dom märker inte heller att ingen bryr sig för ingen kommenterar eller ens GILLAR. Det kan man väl tänka själv att ingen bryr sig om sånna små grejer. Förstår om man skriver att hon/han gick sitt första steg eller nå sånt. Inte nå så jävla alldaligt som händer hela tiden.

Och neej, jag är inte ett dugg avis då jag själv kan skaffa barn om jag vill. Men det vill jag inte nu. Och när jag väl skaffar mitt första barn så ska ja fan inte skriva att mitt barn bajsar, kissar, skriker eller har tagit en tugga av sin mat. Ingen bryr sig.

Äntligen har jag fått skrivit av mig på detta irriterande ämne, tack och hej!


Kommentarer
Postat av: A

JAG FÖRSTÅR DIG, USCH !

2011-02-04 @ 03:26:36
Postat av: elin

du har så rätt!

2011-02-04 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0