BAKISDAG

fyfan vad roligt jag hade igår, va riktigt jävla trevligt :D
Jag & Hanna kan vi så är det bara, hihi ! Malin försvann ? :(

Vi blev iaf utslängda för att dom anklaga oss för att vi hade misshandlat DJ. öhm? Ja du , haha. Låter hemskt roligt ! Jävla skit ställe ! VI BLEV OSKYLDIGT DÖMD ! vi sa tillochmed till vakterna att dom kunde kolla på deras video kamera dom hade uppe i det rummet men de vägra dom, moget! och på allt detta har dom en jävla trappa mitt i allt som dom inte skyltar upp i ett kolsvart rum så jag ramlar och bröta av hela jävla foten, typ. Jag och Hanna gick hem och sov hos mamma efter kvällens underbar utgång ;D
Va riktigt trevligt!  Imorse när jag vakna så var min fot helt uppsvälde och jag hade verkligen fruktansvärt ont! USCH! så ringde rådgivningen och dom tyckte ja skulle kolla med en läkare på HC. Han tröck allt va han hade också, höll på o dö! Det är iaf en rejäl jävla stukning eller en spricka. Fick en remiss till rgt som jag kan använda om det inte blir nå bättre, skönt det iaf!

Sen har jag bara varit , har inte orkat gjort nått! Niclas har tagit hand om mig den lilla underbara filuren <3

Heejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0