ALLA HJÄRTANS DAG

Har alltid sagt att denna dag är så överskattad så det är sjukt. Tycker det även idag men det är ändå gulligt på nå sätt då man gör lite speciella saker som man annars inte brukar, typ som ger rosor. Tycker det räcker. Sen tycker jag det är skit töntigt att göra denna dag till nå överdrivet. Det är ju ändå en helt vanlig dag. Och inte fan gör jag och niclas nå överdrivet på denna dag som att ge varandra presenter, sen gå ut och käkar på nå dyr resturang och uppskattar varandra bara för att det är alla hjärtans dag. För vi uppskattar varandra och gör fina och gulliga saker till varandra varje dag utan att det behövs en dag om året för sånna saker :)

Jag och Niclas ska "fira" denna dag med att åka och köpa fin mat och mysa på det sättet med film och efterrätt. Jag skulle få en överraskning när han kommer hem sa han. Jag ger honom en puss o sen äre bra, haha :D han blir glad då han <3 Tycker det är mysigare och åka och handla mat och göra maten tillsammans hemma och mysa framför filmer med massa ljus än att sitta på en resturang som är klar inom en timme.

Ajja, förresten så har jag blivit sjuk. Förkyld, Jävla Nina!
Snorar, täppt, ont i huve, ont i halsen och är alldeles snurrig, blää !

Vi hörs hörreni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0