Pappa & dotter dag

Vaknade när mamma gick till jobbet och de va halv 6 och pigg som fan var jag när jag vakna. Har sovit hemma hos mamma och Pappa ett par dagar nu för ni vet ju att jag inte tkr om att bo själv :p plus att man får gratis mat fast jag äter ju knappt nå längre! Började i torsdags tror jag, åt 1 korv sen fredags åt jag inget utan bara drack juice, lördags åt jag ingenting och igår gjorde dom tacos, åt ett bröd men blev illamående efter halva och jag som brukar trycka i mig två bröd och sen lite chips.. Och nyss fick jag knappt i mig en fralla.

Aja, har varit ute med pappa sen 7 imorse, vi har fixat med bilen och nu ska vi åka till polisen sen blir det stugan en stund. Vi släppte även boss lös i skogen och Gud va han älskar snön älsklingen min :D helt galen! :)

Hörs hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0