:D

Igår vela pappa åka till Uppsala och kolla på stan så han jag och Nina åkte dit! När vi kom dit chansa jag o ringa katta för och kolla om hon var i Uppsala, vilket hon var så jag katta och Nina gick runt och shoppa :D sen mötte vi upp pappa så bjöd han oss på grekisk resturang, muma! Katta skulle sedan ta tåget hem till Gävle men hon fick åka med oss Ist :D väl i Gävle åkte jag och katta hem till mig och drack öl med Patrik sedan gick vi till interpool och kastade pil och umgicks med folk :D träffade på Bullen ( gammal klasskompis sen 6års ) så vi prata om fan och han bjöd oss på fest på julafton! Kul kul. Och så bjöd han på shooots :D sen kom kritan och hämta upp oss och vi åkte till Hagström och köpte korv sen till Brynäs till Wikström på efterfest, där va vi ett tag sen åkte vi hem till mig allihopa och dom sjöng för mig, Wikström och Patrik, jag smälte :D halv 9 på morgonen gick dom hem! Då däcka vi. Men fyfan vilket rolig kväll/natt/morgon de va igår :D roligaste på länge! Så på söndag ska jag och katta köra igen! :D nu är jag på jobbet och är dödstrött men tur att jag jobbar med dom bästa plus 2 st smörgåstårta på de då ;D

Men jag vill ju bara heeeem faktiskt! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon weeeii:)))

2011-12-24 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0