SJUKLING

Igår så låg jag hela dagen och mös med älsk sen vid 21 bestämmer vi för att åka och köpa pizza och då ringer Hanna och frågar hur sjuk jag är typ och om jag inte kan komma in och jobba då det fattas. Snäll som jag är fast jag var sjuk så gick jag till jobbet och jobbade! Emelie festade så henne kunde dom ju inte ringa. Iaf så höll jag på att svimma ett antal ggr typ men natten gick. Jag ringde på morgonen till PFV och säger att jag fick hoppa in pga sjukdom. Och dom va så glada och tacka mig så mkt för att jag hoppade in så snabbt en fredag kväll fast jag var sjuk som jag hade talat om för dom tidgare på fredan när dom ringde. Fick man nå mer positivitet från nån? NEJ bara massa gnäll, tkr det va dåligt faktiskt.
Ajja inge mer om det. Hanna skjussa hem mig när vi sluta och jag somna som en stock och vaknade halv 3 av att älsk kom och hoppa på mig och berätta att mustangen blev såld, YEEEEAH! Efter så gick vi upp och spelade ett parti Zombies och nu sitter vi här. Känns som jag är magsjuk typ, mår illa då och då, hostar och nyser praktiskt taget sönder min hals, gör fruktansvärt ont och så snorar jag som en apa, uusch! Men ikväll ska vi mysa och jag ska definitivt inte jobba förns jag är frisk då det var sjukt jobbigt. Så ikväll blir det tacos som jag fick beställa, mums va :D

Måste gå nu, vi hörs puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0