SISTA SISTA

MIN LÅT :D WÖÖÖÖW ! Kommer spelas mkt på lördag! PARTY!


På sista april blir det lite party i stugan ju med grabbarna och brudarna ;)
Hittade en drink idag som vi måste testa!! Frozen watermelon margeritas heter den, verkar ju skit god!

för 6 person:

9 cl socker
9 dl vattenmelontärningar
3 st limefrukter
1,25 dl tequila

Träna en vattenmelon i tärningar och frys in bitarna. Lägg dom sedan i en mixer och mixa tillsammans med sockert,limen och tequilan! Servera iskall! Ha glasen i frysen innan.


Ser ut som daiquiri :)

Sen ska vi ju också såklart göra strawberry daiquiri, MUMS va !


Och så ska vi grilla grillspett :D


Ska försöka få med mig Annica också då hon måste komma ut ha roligt med oss :D !
Imorgon ska jag även åka och köpa infravärme då jag vet att det kmr bli lite kyligt på lördag och man vill ju vara ute så länge som möjligt då det kmr vara skit fint väder så det ska införskaffas !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också!!! =(

2011-04-28 @ 19:17:02
Postat av: Annica

alltså kan man bli annat än supersugen på att komma när man ser allt det där goda?! Sitter här och drägglar :D

2011-04-28 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0