MÅNDAG

Hatar måndagar precis som alla andra, vet inte varför men så är det.  Just nu så sitter ja ute på altan med täcke och grejer, super myspys då det är varmt ute fast inte någon direkt sol.

I lördags så var Niclas kompisar här och grilla och drack. Själv satt  jag inne på vårat sovrum då jag inte vela vara "ivägen" för grabbarna när dom väl får komma hit och dricka med Niclas så iaf så käkade dom och tydligen så fanns det en köttbit kvar som var älgkött som Jimmy hade med sig och den kom Niclas in med och sa att jag lära smaka. Ovan på köttet hade Jimmy gjort sån där smör som man har på kött så det smälter och blir skit gott och de där hemgjorda smöret va så jäääääääääävla gott och inte på tala om älgköttet! Asså jag har aldrig ätit nått godare! Mums ! Så sen dess har jag bara suttit och tänkt på det så nu ska jag ut och skjuta en fet älg typ, mums!

Ajja, ska ut med Bozz nu vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0