MÅNDAG

Var typ vaken hela natten för att jag var tvungen att troka upp diarre och släppa ut bozz då de spruta i rumpan på honom och efter alla ggr han bajsa så var ja ju tvungen att duscha av honom då de fastnar i hela pälsen. Så de va min natt det. Gick upp halv 11 och då var Malin redan vaken och käkade frukost så vi gick ut och satte oss på den omöblerade altan i solen och prata sen vakna Nina till liv så kom hon ut. När klockan blev 1 så gick vi över till andra altan och fortsatte solningen där, satte på massa musik då malins fönster är vi den andra altan och hon har värsta ljudanläggningen , haha så de va hur mysigt som helst, va ju stek hett! Nina gick till Ica och köpte läsk och glass så vi kunde svalka oss. Var så mysigt asså! Sen bestämde jag och Malin att vi vela äta på en uteservering så vi väntade på Niclas sen åkte vi. Skulle äta på Lam's men där hade dom ingen jävla uteservering än så vi gick till olles för där hade dom fönstrerna öppna så det va väl typ uteservering, haha. Va inte alls så god mat, Malin bjöd mig förresten. Gohjärtat då! Kom hem vi halv 8 och då blev det film sen lite Zombies. Efter gick älsk in och sov och jag och malin myste i soffan tills efter dr 90210 sen lämna hon mig, buhuuuu! Hatar att sova själv, usch ! Vill ha en nattekompis.

Iaf så hittade jag 2 pärmar som jag fick av mamma för längesen som ja hade bett om så nu ska jag fixa dom, ena pärmen ska vara för räkningar, obetalda och betalda så jag har nån aning om vad ja betalar och inte och sen den andra pärmen ska bli Bozz pärm om hans vetrinärbesök/kostnader,stamtavla och allt sånt så jag har ordning och reda :)

Vill att det ska bli lika fint väder imon så man kan sitta ute och sola, lyssna på musik och mysa! Men Malin jobbar -.- , Hanna är bara dum :( och Nina med! hihi :P

I helgen är det ju påsk och vi ska vara i stugan hela påsken! Kmr bli så super mysigt. Älsk ska åka och titta på en båt imon, wiiihooo! Ute och åka runt, sola och fiska. Kommer ju bli awesome!

Ajja nu orkar jag inte skriva nå mer skit :P Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0