GOD KVÄLL

Nu har vi bestämt vad som händer på sista april iaf :)
Det blir stugan med båt, solning, drinkar och grillning tillsammans med Älsk & Bror!
Vi ska ju göra strawberry daiquiri, mojitos och pimpla öl hela dagen, hoppas på fint väder för då kmr det ju bli as nice! Vi ska käka grillspett på kvällen, mumsigt va?
är ju inge roligt ändå om inte det är värsta hemmafesten i nått hus så inga grannar stör typ, som det var hos Simon 2009! Det va den roligaste daagen i mitt liv tex, då va de ju sista april liksom. ajja tur att minnerna lever kvar.

Iaf så ska jag till sängen nu och ringa till min sambo Malin och höra hur det går för na med städningen, tkr synd om henne , stumpan :( !

Oh förresen, Hanna skicka sms till mig nyss, har inte hört ett ord från henne på över en vecka och vi brukar prata varje dag minst! Så det gjorde min dag, pluppan då <3 :D

Och snart kmr det upp en ny design på bloggen, förhoppningsvis inom kort! Jag lääääääääängtar!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0