DRYGT

Vill så mkt just nu. Men vet inte vart jag ska börja ?!

Vill ha ett staket så man kan ha altan dörrarna öppna utan att vara rädd att Bozz smiter. Sen vill jag fixa tomten här med att plantera nya blommor, buskar m.m. Men allt skiter sig verkar det som. Hittade ett skit fint staket med allt för 2 tusen men neee självklart är man ju för seg så nu ger jag fan upp orkar inte! Hittade även en hundkurs jag vill gå på men det tror jag kmr lyckas med iaf, haha.

Iallafall så har vi sovit ute i stugan sen i torsdag och det har ju varit UNDERBART väder hela tiden och älsk som köpt båt så den åkte vi med hela tiden , solade i den , fiskade i den och drack öl - mysigt! Åkte till en öde ö och solade och Bozz utforska den hihi. ajja vi har haft det ap mysigt iaf och röd som en kräfta har man blitt som vanligt! Men helt värt det! Malin kom ut igår och sov över också, hon kände sig så ensam :P

ska ut nu, tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0