WHO DO YOU HOLD IN THE DARK OF NIGHT

vsg. En skit bra låt från min favorit artist, Bon Jovi <3 !



Gjorde snickerskaka här på kvällskvisten för jag trodde min syster skulle komma hit och sova med mig men ICKE. hon svek! Är ju inte ett dugg trött och hon är ju nattuggla. Niclas ligger i sängen och jag ligger i soffan och ska väl slå på en film. Beck kanske ? Älskar ju Gunvald, mummma!
Men sen då, efter filmen. Glo in i väggen? Hatar när man inte kan sova och timmarna bara går. Imorgon tänkte jag försöka pallra mig till hemlingby igen. Så mysigt att gå där i skogen ju. Skulle ju inte vara helt fel att ha en hund med sig, blir ännu roligare då och de blir som roligast om det är ens egna. Min lilla Bilbo. Vill ha nununu ! Men det går inte än så om det är någon som vill ge bort sin vovve för en dag så ställer jag mer än gärna upp! Tar så väl hand om hundarna ja, hihi.
Hör och häpna förresten, just idag så beställde jag hem TVÅ BÖCKER ! Jag, Ida Lindberg. Så på kvällarna innan läggdags ska jag läsa en snutt och älsklingen också fast han ska läsa ur sin jaktbok. Nu ska ha han den där jävla jaktlicensen (?). Tänk va gott med rådjur och älg som älsklingen skjutit. 

ÅH kul nu gick JAANA också, nu har jag verkligen ingenting att göra!!!!
För mitt fitt facebook funkar ju inte heller, inte ens att gå in på sidan liksom. Och facebook är ju jättebra när man är nattuggla så WHY, WHY ME !!!!!????

I have all the things, that I've been dreamin' of.
 
kan någon förklara för mig vad Sidvisningar är ? fattar inget :P
och sen i tisdags så har jag fått 20 st mer läsare , det är mkt!
Keep up the good work people!

Bjuder på en bild på en sjukt snygg tjej ;)


Och kan berätta att när jag får lön ska jag färga håret ljuuust!

Nattinatti med er, pöss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

INGEN ANING VILL OCKSÅ VETA

2010-09-23 @ 23:22:14
Postat av: nina

tiger slender jeans JC.

måste skriva upp det nånstans :P

2010-09-24 @ 00:08:47
URL: http://pixiepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0