VIRRVARR

Igår skulle vi på bio jag och älsklingen, hade ju "bokat" . När vi kom dit och skulle hämta ut biljetterna så visade de sig att jag hade bokat till fredan. Och då mindes ju ja att jag sa till älsklingen att jag hade bokat till freda kväll för han skulle på fisketävling på lördagen.. men glömde bort de totalt och trodde de va på lördan vi skulle gå så där blev mina biljetter förbrukade helt i onödan ! asså du är nå stor fel på mig. Fan va jag är virrig!!! vet aldrig vart jag lägger plånboken, mobil eller mina egna kläder ens. Måste ha HJÄLP, haha! Och älsklingen som va så taggad på att se den, stackarn. Han blev lite arg. Fast de blev ju jag med , vill se 3D ! så när vi får lön ska jag älsklingen,bror & linn gå och se den tillsammans och sen ut och käka på church street. Så mysigt ju! Då ska jag beställa en sån där jättejättestor drink som va typ röd och som de va massor av frukt i men vet tyvärr inte va de är för drink men det ska jag luska ut ;) haha. ajja efter bioförlusten så va bara att åka hem eller vi åkte till bror och väntade medans han duscha sen åkte och köpte kinamat sen hem till oss, käkade och spelade tvspel. Blev en riktigt mysig lördag endå.  Somnade ännu en gång halv 5 på morgonen men låg i soffan och kollade på Beck, älskar beck ! har sett dom filmerna tusentals ggr men alltid lika bra och spännande! Så mysigt att ligga och kolla på beck själv tycker ja men jag är ju inte normal som ni nu säkert vet :P .
Ikväll blir det iaf en skräckfilms kväll då jag har laddat hem 3 skräckisar, hihi. Så det blir mys i soffan ikväll med beejbi!
Ska göra nå vettigt nu, heeeeeejs !

Röstat idag också. Fööörst gången wööhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0