TYCK SYND OM MIG !

har ont i magen, ont i halsen och ena sidan av tungan. Men andra ord jag är hemskt sjuk !
Täppt, snorar och nyser. Stackars stackars ida ! Men försöker hålla humöret på topp iaf.
Personalfesten va SUPER ! Fan va roligt jag hade. Nattpersonalen är det full fart på kan jag säga. Vi gick senare på kvällen till Helt Enkelt sen Harrys. Va riktigt roligt, ska vi göra om ! Sen på lördagen så va jag inte alls bakis utan var bara att klä på sig för jag, niclas, linn & bror skulle åka till hedesuna och fiska. Grillade korv gjorde vi också, jättemysigt :) Efter det så åkte vi hem hit och festa, Emelie & Hanna kom också förbi . Senare på kvällen åkte jag och linn ner till interpool och efter kom bror och niclas men dom såg vi inte mycket av för helt plötsligt så va dom hemma hos bror och spelade . Vi gick hem senare iaf sen tog jag och niclas taxi ifrån dom. Idag har man varit bakis, seg, SJUK och trött! Skulle egenligen på dop i hedesunda men jag kunde inte ens prata när jag vakna , nee usch ! Hoppas de blir bätter tills imorgon.. Så iaf, min helg har varit TOPPEN , sjukt roligt har jag haft . Ska mysa lite nu men en film och sen försöka sova kanske ?

Kan bjuda på två bild från personalfesten ! Vi knäppt kort hela kvällen typ så vi har en hel del, hihi . Men ni får nöja er med TVÅ så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0