TALLINN HERE WE COME

nu är kyssningen bokad och betald, kommer bli så JÄVLA roligt !
3 dagar festande, 2 dagar på båten var av att när vi ska åka hem så får vi åka på den nyaste och lyxigaste båten och så får vi 1 dag i Tallinn. Är skit bra pubar och nattklubbar där har jag hört, skit stora också! Ohhh vill åka nu nu nu! orka vänta i 2 månader, buhuuuuuuuuuuu. Hoppas det går fort.

ajja, åkt och fixat grejs idag sen åkte jag och syster till MAX där vi käka på parkeringen och när vi skulle där ifrån så starta inte bilen, inte ens ett lite ljud från motorn, ABSOLUT INGENTING! Fick sitta och vänta i 1h 15 min tills Niclas kom... skit kul! Sitter iaf hemma nu och ska sätta på en film och glo i min ensamhet. Kanske slänga in lite tvätt i MIN tvättmaskin som jag har i BADRUMMET ;)

Hejs !

Kommentarer
Postat av: M

jag vill åka med!!!!!...

2010-09-23 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0