SKIT 3 !

vilka nötter asså ! Först får jag sitta i telefonkö i 42 min till 3 och när jag väl kommer fram så svarar en jättetrevlig kille men när jag berättar att jag vill avslut abonemange blev han till en sur gubbe :P så fråga han varför jag vill avsluta, HALLÅ det är väl mitt abonemang som jag bestämmer över . Svara iaf att min syster inte vela ha de längre för hon har fått min mobil med mitt abonemang för jag skaffa ett nytt abonemang hos Telia.. Så säger han : öhh ja men du har bara 3 abonemanget här ser ja så du har inget annat och vadå din syster nu förstår jag inget.. skit spydig ! va e de som är så svårt! fatta han inget eller lyssna han bara inte ! så fick börja om från början med att berätta att jag gav min mobil med 3 abonemanget som tillhör till min syster för jag vela inte ha det och då blev han hel tyst en stund så jag fick fråga om han va kvvar och så säger han : öööööööööhhhhhh jaha, då tar de 90 dagar, KLICK...
Orka ta sitt jobb så allvarligt så man bli sur för att någon säger upp abonemanget , och förresten är inte det så konstigt för 3 SUGER !!!!!! DYRT och kass täckning !!!!!


ska boka the tripp nu om jag får tag i gubben men verkar svårt
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0