SAKNADEN ÄR STOR

Dagen började men att jag följde med syrran när hon övningskörde sen åkte vi ner på AF och där satt vi i timmar typ och när de väl var vi så va vi klara på 5 min typ, så jävla onödigt ! Efter det åkte vi och handla sen hem och gjorde mat ! hade så fruktansvärt ont i magen för ja va så hungrig och nu när jag inte är de längre då fick jag sån jävla mensvärk så vet inte vart jag ska ta vägen !!!!!!! hatar det !  vill bara att min älskling ska komma hem så han kan ta hand om mig när jag mår dåligt :(. Vill att han ska hålla om mig, pussa på mig . mysa framför en film med tända ljus överrallt och att han ska killa mig.. och jag vill bara hålla honom och pussa sönder honom. men såklart så ska han jobba över för att byta nå skit !!!!!!!!

nee ska gör nå trevligt nu , hejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0