SÅ OERHÖRT GULLIGT !!!

Detta möttes jag av när jag kom till jobbet idag !





Hur gullig är man inte som personal och chef då? :D
blev så jätteglad och ledsen på samma gång ! Vill inte där ifrån nu när jag har varit där så mycket. Kommer ihåg dom första dagarna när jag hade intro, och det va SKIT jobbigt ! Fatta inget , kunde inget och jag kände att jag bara vela skita i allt och ge upp för det där jobbet kommer jag aldrig klara tänkte ja men det gick :D bara man ger fan i att de ska gå och kämpar så går det !
Har haft massor av skratt där , ohhh.. Men jag tror och HOPPAS att jag kommer tillbaka någon gång iaf. :) Ska ringa Anette på måndag ( UVA's Chef ) och tacka för allt för hon va inte här idag och imorgon ska hon på utbildning så får bli på måndag. Dom som jobbade idag sa att chefen hade sagt åt dom att hälsa mig att jag skulle ringa och höra om framtiden sen.. va de nu innebär ?

jaja , men de va gulligt va :)?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0