POOR HANNA

Ska jobba inatt, med Hanna får jag hoppas ! Monica och Carola jobbar också och dom är väl dom underbaraste och roligaste på Vallon :D Ska bli mysigt för det brukar de bli när vi jobbar och speciellt med Hanna för vi myser alltid till det :) hihi.  Så det ska bli roligt faktiskt.

aja, igår va Hanna här och vi baka snickerskaka men det blev lite torrt . Jag tog ett recept utan jordnötssmör så nästa gång ska vi ta ett med men goda kakor iaf, så nu är det bara att komma hit och fika . Vill baka Tessis kakor också som är så förbannat goda men har tappat bort receptet.. Vi käka tacos medans vi tittade på idol också , super mysigt ! Sen blev det 2 filmer sen somna vi kl 3 på natten. Sen väckte Hanna mig på morgoen vid 8 kanske och sa att hon lägger sig i vårat sovrum för vi låg i soffan och dom bygger ju här utanför så det låter hemskt mycket men jag kan slå ifrån det men inte Hanna så vi gick in till sängen och där hördes ju det också haha va lite roligt för Hanna blev arg :P men jag somna iaf en stund sen väcker hon mig igen och säger att hon åker hem för hon kan inte sova, stackarn !!! haha så söööt hon är :)

så nu ska jag väl ställa mig vid spisen och laga mat tills älsklingen kommer hem från gymmet.
sen blir det mkt mys innan jag åker to the woooork !

och så längtar jag så mkt tills jag får lön för då ska jag och Hanna åka till Nacka Forum :D och det bestämde vi innan ens den där dryga reklamen kom på tv. Fick ju höra på jobbet i sommras att det va skit bra där och mkt affären och inte bara dom här vanliga som bikbok, gina osv. Många sko affärer med billiga skor också, passar mig perfekt ! hihi.

Ne ni, hare så bra ! Tjiiing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0