NU SKA VI LEVA LIVET

I did it !

Ikväll ska jag och älsklingen kolla på Vampyrer Suger och så hittade jag en mini serie på 4 delar , Under Trappan kanske den hette ? Kommer bli så myspysigt :D !
Saknar min älskling så mkt under dagarna när han jobbar och jag är ledig.. Usch tkr inte om att vara ledig själv utan honom. Vill jobba när han jobbar och vara ledig när han är det så han funderar om han ska ta ut en veckas ledighet för att vi ska kunna vara tsm <3 :D !

Vill åka på kryssning också, va så himla längesen !!
Frågade bror och linn men icke svarat -.-

nu ska jag ut till bilen och hämta mina saker jag beställde hem för en vecka sen. Skit häftig lampa! Hoppas den ser likadan ut som den gjorde på bilden. Tjiing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0