NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGS MYYYYYYS !

Jobbade ju inatt som va. Fick sitta själv på avd BD ( demensen ) som man gör medans dom andra 4a sitter tillsammans på någon annan avdelning. Har inte suttit där på ja över ett halvår? men det gick super , det sitter kvar i benmärgen ! När jag kom så va FEM st uppe och inte ens i pyjamas . då blir man lite sur men jobba ska man väl göra också, hihi. Fick alla i säng till halv 1 kanske och då SOV ALLA och dom sov till FEM på morgonen kanske, hur jävla nice som helst!!  så natten gick så fort så fort !
sen va de bara hem och sova och jag och Hanna bestämde att vi skulle träffas kl 2 och ut och käka, tro ni jag vakna när hon ringde? NEEE ! Kl 4an när älsklingen kom hem vaknade ja, haha. Men sååå skönt att sova.
Nu ska jag väcka älsklingen för han kom hem med sådär ont i magen som han kan få ibland så att han blir sängliggande i flera timmar . Men då tog jag fram min egengjorda värmekudde som jag gjorde i 7-8 kanske. Värmde på den, la den på magen och vips så somna han direkt min lilla gullplutt .
Ska väcka honom nu så ska vi åka till City gross och handla till ikväll då vi ska vara i stugan och mysa med grillat och fetaostsallad, idol, filmer och tända ljus :) Är så mysigt att vara där ute, loove it !

så vi hörs väl imorgon mina vänner !
Puss :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag sökte på fondväggar och då dök din blogg upp. Hittade en mörk tapet med stora gröna blommor på. Har sett den förut, men vet inte varifrån den kommer. Vet du det?

2010-09-19 @ 14:42:34
Postat av: Anonym

såg du den på min blogg eller ? :) isf köpte ja den på färgton i Gävle :) / ida

2010-09-19 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0