MYSDAG MED GABBI

Igår va jag först på kalas hos Wille som fyllde hela 10 år ! Förstå hur jävla fort det har gått, shit!
Sen kom Gabbi och hämta mig hemma och vi åkte till valbo och handla hår färg och kollade runt lite, åkte hem till henne och färga håret, kolla på idol och käka. Orka inte åka hem så jag sov kvar hos min lilla gabbi <3 Vi hade det super mysigt, va så längesen juuuu. mitt lilla hjärta! Hon skjussa iaf nyss hem mig då hon börja skolan halv 9 och jag ska på intevjuv idag, NERVÖS! hatar sånt här , så pinsamt tycker jag.. Hoppas att de går fort usch! Har haft ont i magen och varit orolig för det här i en vecka nu. Vill få det överstökat och börja jobba istället..

Ah men måste hoppa in i duschen nu iaf, hare bra ! Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0