LITE LEDSEN

Idag är det som sagt sista dagen på jobbet. Bytte bort min dagtur för Ingrid skulle göra nå på eftermiddagen. Så jobbar 13.00-22.00 ! Lite sorligt är det ju eftersom man varit där konstant sen Maj liksom . Fast jag är timanställd på UVA tills sista dec. Nästa vecka ska jag antagligen få intro på en annan avdelning. Kommer kännas konstigt ju... Ajja har iaf köpt två tårtor till personalen på IVA och UVA som tack för en underbar sommar och för all hjälp :) Sen köpte jag en Aladdin ask till enbart UVA så dom får känna sig liiite spciellare :P hihi.

nog om det. Imorgon så är man ju arbetslös så då ska jag hämta upp Hanna vid 10 och vi ska ut och hurta i spåret :D Sen hem igen och myspysa med älsklingen en stund sen fixa sig för feeest ! Hanna och Emelie kommer hit vid halv 5 - 5 och vi tar väl en drink eller två tills vi ska åka iväg på personalfest :D Det är inte personalen från sjukhuset utan Vallongården ! Toomara ska göra thaimat och det blir, Kyckling i cocosmjölk och rödcurry och friterade räkor och som efterrätt blir det såklart friterad banan ! så himla gott .  Hon kommer från Thailand så hon är grym på det ! När jag och Hanna jobbade enbart på avdelningen KM ( där toomara jobbar ) och vi jobbade tillsammans med henne så fick vi alltid hennes mat , hihi ! Sen tvinga vi henne att göra friterad banan till oss, som en lite mamma va hon.
jaja, det ska bli grymt roligt iaf, längtar ja :D ! Men vill inte gå upp på scen denna gång hahaha !

nu blir det våra bästa åår, tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0