JAG ÄR ALLDELES FÖR BRA JÄMFÖRT MED ER

jag är alldeles för BRA ! Fixa intervjuvn helt utmärkt idag. Wihoooo
nu längtar jag tills jag får börja ju, vill nu! Allt ska hända på en gång när det gäller mig, typiskt.
Men iaf, med min charm som jag kan koppla på och av så klara jag fan allt, de ni ;) !
jag är bäst och kommer ALLTID vara de och det VET ni också.

nu jävlar ska jag ha mina jävla akassa pengar! Har jobbar över 80 timmar i 6 månader inom ett år så ge hit. Men måste vänta på ena arbetsgivarintyget från sjukhuset i 2 veckor, vafan tar allt 2 veckor för? är det så svårt och skriva ut skiten och sen skicka??? blir arrrg -.- !
så har ringt runt idag och åkt fram och tillbaka men duktig är ja. Tänka testa på Gabbis goda maträtt som hon berätta för mig igår, lät hur JÄVLA gott som helst!!!  Mögelost, torkade tomater som man lägger i fläskfilen och chili mexicana creme fraish över tror ja att de va och såklart nå mer men måste ringa och fråga min bäbis hur det egentligen ska vara och om de är nå mer som jag ska ha i, hihi.

ne ni vi hörs, har lite att göra .... host....
som att kolla några avsnitt av Tre Kronor, hihi.


Älskar Dig Niclas Hedin *

I am his number one, He told me so
And he means the world to me, just so you know!

I loved him first and I held him first
And a place in my heart will always be his!



Jag vet att du vill men du får inte!
Jag är niclas så, fuck off!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för fel?!

2010-09-28 @ 22:06:51
Postat av: Ida

på dig då elller ;D ?

2010-09-29 @ 07:06:11
Postat av: Anonym

måste vara jobbigt att behöva koppla på charmen för at bli vikarie när man bara behöver skriva på några papper :)

2010-09-29 @ 17:15:31
Postat av: ida

måste vara jobbigt för dig att inte ha någon charm :D

2010-09-29 @ 17:23:39
Postat av: Anonym

haha jovisst :) borde komma ner på jorden du. 21 år och beter du som en barnunge. herregud

2010-09-29 @ 17:33:03
Postat av: Ida

Är tyvärr inte 21 ;-) och stör du dig på mig så ge fan och läs då :) enkelt va? ;-) tare lugnt nu gumman :D

2010-09-30 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0