DESSA JOBBIGA JOBB

Nu har jag varit ledig i 6 dagar och vill fortsätta så men ikväll ska jag jobba, 14.30 - 22.00 ! missar Idol fast det finns ju på  internet också.. Sen jobbar jag 7- 16 onsdag , torsdag sen är mitt schema slut ! får se va som händer då, gå tillbaka till Vallon är min största rädsla, vill inte vara fast där hela livet ! visst att jag kan jobba strö dagar då och då men inte för jämnan , ne de har jag gjort i 2 år och är färdig med de . Men jag tar ju det ja får såklart måste ju ha pengar .

VILL HA ETT FAST JOBB !
är så fruktansvärt jobbigt att gå runt och aldrig veta när man ska jobba nästa gång och sitta hemma och vänta på att dom ska ringa ! vill ha ett schema, vore så himla jävla nice för då vet man när man ska jobba och är inställde på de ! nu när man inte har en aning om när och man inte är inställd på att jobba och så ringer dom och frågar då vill man gärna tacka nej för man planerat nå annat , så jobbigt ! Men att få ett fast jobb kommer ju aldrig hända inom om 2 år . pisspotta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0