ALL MIN KÄRLEK

Gabbi , TRYCKPLAY !



Oh i love it so fucking much!!!!!
Hennes röst gör så allt mitt hår står rakt upp. Kan inte sluta lyssna heller.
Hon är fan den BÄSTA sångerskan som finns, tro mig.

Så just nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar om och om igen på låten. Gick upp kl 7 när älsk åkte till jobbet. Somna ju fan halv 9 igår så inte undra på att jag är pigg, haha.
Ska skjussa Gabbi till hennes jobb om en timme sen får ja se va som händer.
Och vad händer i helgen då? Niclas åker på nå fiskegrej kl 8 på lördag morgon och kommer inte tillbaka förns på söndag eftermiddag så jag är helt ensam :D ! Hör av er, heeeejs :)

Kommentarer
Postat av: nina

festa?

2010-09-30 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0