YES YES YES!

Niclas & Bror kommer hem vid 6 och har köpt hem tacos så det lagar dom till och jag blir serverad medans jag kollar på mitt älskade Tre Kronor ! Sen åkte vi och köpte godis och jag har nu suttit och kollat på när dom spelat tvspel i jadu 4 timmar? men de gör väl inte så mkt egentligen :) Lever på tanken om att jag ska få ett nintendo 64 imorgon och det tackar vi min älskade mamma för <3 !!!!! Sen när jag får lön ska jag bara köpa en till handkontroll och 2 spel :D får ju med ett spel imorgon så ska spela heela dagen :D!!! sen tror jag kommer få ett super nintendo av N när jag fyller år, hihi längtar !!! för det vill jag också ha !

men fatta att snart fyller jag år , hela 21 år :D wöööööööw!
Önskar mig ett super nintendo då , en frote (?) morgonrock, pengar till tatuering sen vet ja inge mer.. Kommer nog på nått så lugn bara ;)

ne men ni, vi höörs!

pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0