VAD GÖRA ?

HAHA så töntigt det är att kommentera anonymt. Varför är man så feg som ni är egentligen? Va är det ni är rädd för... eller det är ju såklart mig ni är rädd för annars hade ni inte kommenterat anonymt :)
Men fortsätt så era lilla fega humhum om det tillfredställer er så hemskt. 

Ne ni nog om dom konstiga varelserna.

Vaknade ju igår kl 3 då jag har i tre nätter inte kunnat somna förns 7 när älsk gått till jobbet. Men nu kan jag inte somna alls, känner mig inte trött ens!  Och jag kan inte somna nu , inte när det är så här "sent" på dagen . Då kommer jag sova till 6-7 och sen ska man försöka somna om vid 10-11 för att sedan gå upp och jobba 7 på morgonen imorgon.. Så tror jag måste försöka vara uppe, fast kommer va helt döööööd! Kanske ta en powernap men kommer jag ens gå upp när klockan ringer då ? Tror inte det! Tror jag tänker att jag bara ska sova lite till och lite till tills jag är helt utvilad och då är väl klockan runt 6-7 vilket fall, haha känner mig !

jaja, ska käka lite frulle sen får vi se , tjjiiiiiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0