DU ÄR MITT LIV !



Jag är så fruktansvärt kär i min underbara pojkvän Niclas så det är sjukt! Älskar honom nå otroligt och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Det är precis som man är nykär. Förstår inte att man kan älska någon såhär mycket. Han är helt jävla underbar och jag tänker på honom jämt nu för tiden, hihi. Jag ser verkligen att det är vi två livet ut att han är pappa till mina barn att vi har hus och ja allt det där. Niclas är min drömprins! Det är honom jag kommer dela hela mitt liv med. Jag litar på honom till hundratio procent och vet att han aldrig någonsin skulle göra mig illa på något sätt! Jag vill gifta mig med honom och visa för alla att det är vi och att det kommer förbli så. Jag är så fruktansvärt lycklig med honom, har gör verkligen mitt liv till det bästa! Asså är jag ledsen då kan jag bara tänka på honom så blir jag glad igen. Jag hoppas att alla kommer kunna känna som jag gör en dag och jag hoppas att alla kommer kunna hitta en liknande underbar pojkvän som jag har, det har alla rätt till! Hoppas att Niclas vet att jag känner såhär starkt för honom , om inte annat kommer han snart få veta de ( när han läser de här, haha ). Vill ge honom allt han vill ha !!!

Jag har ju haft andra killar innan jag hittade min prins och jag trodde att jag verkligen "älskade" dom men nu när jag känner såhär för Niclas så vet jag att det här är riktig kärlek och att såhär mycket som jag älskar Niclas har jag fan inte älskat någon annan.. Inte ens i närheten! Det är en grym skillnad och mitt hjärta kommer aldrig slå såhär för någon annan än min Niclas <3 Skulle det på något sätt ta slut mellan oss så vet jag att jag aldrig kommer kunna gå vidare, jag vet det ! Niclas är min själsfrände. Men jag kommer göra allt för honom och för att vi kommer vara tillsammans tills döden skiljer oss åt. det är min plikt att gör Niclas lycklig livet ut och det kommer jag göra också.

JAG ÄLSKAR DIG NICLAS HEDIN!
JAG ÄLSKAR DIG NICLAS HEDIN!
JAG ÄLSKAR DIG NICLAS HEDIN!
JAG ÄLSKAR DIG NICLAS HEDIN!



Tänk att en människa kan få mig att må så jävla bra! Tänk att en människa kan vara så jävla underbar, snäll, rolig och hur jävla go som helst som Niclas ! Finns absolut ingen bättre och finare människa än honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-10-06 @ 04:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0