UTELIV

Idag ska det ätas våfflor, mumma ! det är fan inte ofta så idag ska jag och älsklingen göra de iaf..
Fick låna ett våffeljärn av broooschan , wiiiie! asså vi måste fan köpa ett eget :P

Har även jobbat idag på trödjes dagis, jättesöta barn. me like me like :) ! imorgon ska jag vara på storhagen i bomhus sen får ja se om det blir nå jobba i helgen på sjukhuset eller vallon :) och idag när jag va på väg till trödje så ringde barbro från pfv och undra om jag kunde jobba från 8-16, såklart så va man påväg till ett annat jobb. Och senare på dagen ringer dom från sjukhuset och undrar om jag kunde jobba natten där ! Och såklart ska man ju upp och jobba imorogon kl 8 !! varför kan dom inte ringa när man inte har nå inbokat, så typiskt! 

Efter jobbet iaf så åkte jag hem till mamma och så va Teo där och Nina va barnvakt men hon låg hon i soffan och sov och Teo stog brevid soffan och byggde med klossar, haha ! så jag tog tag i rollen som barnvakt och bestämde att jag teo och ozzy skulle åka till hemlingby till den där roliga hinderbanan så det gjorde vi! Vi lekte där ett tag sen gick vi i spåret och kollade på larver, fåglar, nyckelpigor, björnar och igelkottar :) Vi lekte lite i skogen också. Vi va där över en timme sen åkte vi och hämta Niclas och ozzy blev så glad att han fick komma ut och vara ute och gå och leka länge :)
Vi åkte även och köpa godis till min favorti <3 ( teo ).
det va min dag de :) Så idag har det varit en rikigt utedag fast de blåst som fan för först va man ju ute med barnen i 1½ timme och sprang och lekte med dom och knuffa på här och där och sen hemlingby så har ont i mina ben nu eftersom jag har haft mina easy tone hela tiden också :) så det har varit en jättemysig dag och den kommer bli mysigare efter maten då vi ska kolla på film och myspys i soffan med popcorn hihi <3

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0