TRÅKIGA NYHETER

Fick nyss veta att farmor åkte in på akuten för att hon brutit lårbenet :( varför har man inte ett sänglarm på när hon ramlat förr för? blir väldigt irriterad! Hade hon fått ett par höftbyxor tro ?! hmm... inte ska hon tillbaka till de där jävla bomhusgården heller tycker jag.. vet inte om det heter så men de är där dom får bo tills man får ett permanent boende men det ligger i bomhus iaf.. skit fult är de där och inte ett dugg hem trevligt ! kan väl förfan åka till IKEA och köpa nå tavlor eller nått, vad som helst... stackars dom äldre! ser ju ut som ett fängelse! Skulle jag jobba där skulle jag ta sakern i egna händer och åka och handla och fixa för man vill väl att dom ska trivas?! och få ett bra rykte också... men vissa jobbar väl bara för att jobba och sen skita i dom som de handlar om...
tänker på min farmor iaf :( men det kommer gå bra hon kommer snart vara på benen igen tror jag,:)

sitter iaf bara hemma och väntar på att nått ska hända ?
N är ute i hede och fiskar.. har ingen bil för den har han så kan inte ta mig någonstans heller!
ajjja..

Annica!!!!! jag sitter och lyssnar på BLUE :D
gammla minnen passerar, haha !



Kommentarer
Postat av: pancha

usch vad hemskt med din farmor hoppas hon klarar sig fint. =(



haha åååh jag lyssnade också på dem för bara någon vecka sen och tänkte tillbaka, vad är oddsen liksom ;D bästa!

2010-10-16 @ 17:01:38
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: Ida

Ah verkligen, i still löve them ;-)

2010-10-16 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0