STORA INKÖP

Fick för mig idag att jag vela ha ett hemmabiosystem så när älsklingen slutade så åkte vi till elgiganten och prata med någon snubbe där och de blev så att jag fick därifrån med en philips 42" TV och ett bioljud !! Wiho som är MITT MITT MITT ;) ! så nu kan vi äntligen ta den knubbiga lilla tv från sovrummet och ha den i gäastrummet och ha Niclas platt tv i sovrummet istället! Älsklingen håller på att koppla in bioljudet just nu och jag tittar på min stora tv, haha ! Jag vela ha "staplar" eller vad jag ska säga till bioljud men snubben på elgiganten visade ett annat bioljud som är som runda bollar typ, skit häftiga :D och de va nått med dom att ljudet från tv kommer ut ifrån dom och det är inte så på alla bioljud tydligen men de trodde ju jag men så va de inte det va man tvungen att kolla upp så vilken tur ja hade då!

ajja ska göra mat åt min arbetande karl :) , tikka masala står på menyn, muuummmsss !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0