SOMMARSTUGA!

Älsklingen kom hem förra veckan och berätta en idé han vela göra om att köpa fula billiga lägenheter och rusta upp dom och sen sälja dom och tjäna pengar på det viset och det va då jag blev "fast" på det också. Är skit taggad på det men det har vi ju bara pratat om bara för kul skull.. Ajja så har tittat ofta på hemnet på senaste tiden och idag hitta jag ett hus i Hedesunda som va jättebilligt, rättare sagt 300 000 kr och fult invändigt så skulle vara nice som projekt, hihi. Så fick jag den briljanta drömmen, tänk om vi hade pengar att köpa huset där och ha det som sommerstuga , wiiiho! Tänk så mysigt och börja rusta och fixa och köpa grejer och veta att man gör nå vettigt och att man får pengarna tillbaka dessutom . Skulle inte vilja bo i hedesunda året om men sommarstuga skulle jag definitivt kunna ha där, skit mysigt på sommrarna ju! Plus att hela Niclas familj bor ju där ute så vore ju passande! Men som sagt bara jag hade haft ett fast jobb så hade de ju kunnat gått! så ber till någon att jag skulle få ett fast jobb nu men jag vet själv att de är bara drömmar. Sitter iaf och tänker på det hela tiden, och drömmer mig bort.. Det ligger på ett bra ställe och nära vattnet ..

ajja, ska sova nu.. tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0