SLETEN

Kvällen igår va rolig men fyfan så bakis ja va idag!!!!!! va sjukt längsen jag mådde såhär pissigt! Men vid 3 tiden fick jag i mig en resorb och jag kunde äntligen somna om en timme och när jag vaknade så va allt bra, inge illamående och huvevärken va som bort blåst! Älsklingen kom hem från bror vid 4a och då hade han köpt med sig mcdonalds, hur SÖT är han inte då min gullplutt!! Sen åkte han och köpte godis <3 mitt hjärta då. Har laddat hem en film , en skräckis - i love it! Mirrors 2 från 2010. Hoppas den är bra.
Ska lägga mig till rätta under täcket nu och mysa och titta på när älsklingen spelar tvspel, de är skit mysigt tycker ja, vet inte varför men haha .Tror att det är för att då får jag ligga och ta på han hela tiden hur mkt som helst :) Och så är han så söt när han spelar för han lever sig in så mkt och gör roliga miner, hhihi..

Har smsat en kille i sala om ett nintendo 64 som jag vill ha men han svarar inte, och äärligt talat så tror jag inte det finns kvar för han la in annonsen 6 september men men får se då. Älskar ju mario och james bond på 64an. Sen är det bara ett super nintendo som fattas sen ska jag göra ett tvspelsrum, haha :D Älsklingen gonna löööööv it !

ne ni dags för mystime nu, hejs!

Älskar dig Niclas, du är min förevigt !
är så glad att jag har dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0