MY HEART STOPS WHEN YOU LOOK AT ME



Imorgon åker N halv 6 på morgonen och kommer inte hem förns söndag någon gång så fritt fram för allt!!! Wiiihoooooo!!!

fan asså måste skaffa mig vänner :P HAHA.. Syrran och Malin ska dricka imorgon så frågade jag om dom inte vela komma hit till mig , och då frågade syrran vilka som ska komma hit och då skrev ja detta ( PATETISKT ) , haha !

haha blir väl bara ja tillslut för ja har inga vänner :'( ne men Annica skulle komma om hon inte behövde flytta , Katta skulle höra av sig men inte gjort de än, Hanna har jag frågat men hon kommer hem från USA imorgonbitti så är tveksamt och sen försöker jag få med mig Linn om hon är frisk :P

Malin & Tessi har jag försökt smsat men min fitt mobil funkar ju ej !!!
Och jag antar att Gabbi inte har nån lust, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0