LÖRDAG

Har sovit i stugan inatt och haft den skit mysigt jag och älsklingen! Hämtade även bror i söderfors och skjussa han till stan. Sen åkte vi tillbaka till stugan och kollade på skäckfilm sen somna vi :) . Sov ända till tolv och då satte jag direkt på Tre Kronor, haha ! Men har ju bara 3 avsnitt kvar men vill inte att de ska ta slut. Va ska jag nu börja kolla på? Vill se Rediret, skilda världar, vita lögner & vänner & fiender men finns ju inte att ladda ner, så dåligt!
Efter några avsnitt av tre kronor iaf så åkte vi och hämtade bror och vi åkte och köpa ett kilo godis och 2 chipspåsar tills ikväll :) Tog med mig Ozzy hem också och vi har varit på en långprommis här i bomhus och han fick gå helt själv, han är så duktig som lyssnar när jag säger stanna och kom :D hihi men just i detta ögonblick sitter grabbarna och spelar  tvspel och de va ju inte oväntat men vi ska förhoppningsvis kolla på film snart . Har ju massor av skräckfilmer kvar att se, wihoo ! Har även gett förslag om att åka till svärfar min men det verkade inte som de va allt för lockande för dom..  så film fåre väl bli så länge!



SEE YA !

Kommentarer
Postat av: Katrin

Börja kolla på serien Sons of Anarchy. När man väl kommer in i den, jag och Calle är besatta! Puss på dig gumman!

2010-10-24 @ 00:44:57
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är ful.

2010-10-27 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0