IT'S MY THING

Kom nyss hem ifrån jobbet. Vilket kalas jobb asså, passar mig som pricken över i:et.
Vi har busat hela dagen och denna gång va det ca 30 barn, herregud. haha ! Men oj så roligt ja haft och barn som drar i en och man vill göra alla nöjda och vara överallt på samma gång så skulle behöva ungefär 30 armar och vara väldigt elastisk typ haha. Och stort så inhåthelvet va de.. Fan i trödje va dagiset lika stort som mitt vardagsrum och det här va det tusen ggr större, plus att allt såg likadant ut så virra runt ett x antal gånger. Men iaf va skit roligt och har en tur nästa fredag där också sen så frågade en i personalen om jag kunde ta hennes onsdag och torsdag nästa vecka och det göra jag ju såå gärna, så nice !!!! Jättetrevlig och rolig personal också som är väldigt viktigt :)

jaja slut tjatat om jobb nu... Ikväll ska jag och älsklingen åka tills stugan och käka grillat med fetaostsallad ( sällan, haha . samma mat jämt när vi är där ute ) sen blir det såklart idol, någon skräckfilm och popcorn :D ! Hur mysigt som helst!!! Och en massa tända ljus, tihi!


Kommentarer
Postat av: mamma

en massa ljus? ja elda inte upp stugan bara ;)



2010-10-15 @ 17:02:13
Postat av: Anonym

Åh, så gott med grillat. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 15:22:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0