HÄRLIGA TISDAG

Bjuder på min absoluta partylåt :)



Gick upp 6 imorse och fixa sen åka till jobbet då ja börjar 6.45-15.30 ! och fysatan vad tiden gick fort så himla skönt. Åkte hem och invänta babe sen iväg till Ica och handla lite mandariner (?) och annat sen ut med hunden. När man kom in så gjorde jag och babe mat tillsammans , så mysigt :) vi käka sen drog han till Mattias så nu sitter jag här med syster som "bott" här sen i lördags :) . Ska hälla upp ett bubbelbad och lägga mig i och läsa lite, har ju beställt hem 2 böcker för ett bra tag sen. Började läsa på ena och den är så spännande och hemsk fast jag inte kommit så långt.. Det är en sann historia om en tjej som är 14 år som vill tjäna pengar så hon börjar med prostetuering och det går till överstyr så att männen som ringer henne kräver att det ska slippa undan betalning och så blir det. Hon flyttar men det hittar alltid henne.. så hemskt!

ajja.. Jobbar imorgon och hoppas jag får jobba på torsdag sen på eftermiddan blir det begravning, vill inte! hoppas även att få jobba på fredan sen jobbar man lördag och söndag :)
Efter jobbet på lördag blir det hem och packa, duscha och sånt fix. Sen hämta malin vid 3 kanske ? åker dirr ut till stugan och fortsätta fixa lite där sen kommer brudarna vid 5-6 , wihooooooo! denna vecka går så segt bara för jag vill att det ska bli lööördag men så är det väl alltid!!!!! Tänkte om man skulle spöka ut stugan lite också ? blir väl lite roligare och mysigare ? vi har ju öppen spis så den tänder vi ju såklart, det är så jäkla mysigt :D Har på partymusik och festar jääääärnet! Kör lite lekar och sånt stuff. hihi Men ni, vi hörs för badet kallar nu. , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0