HANG WITH ME

Dagen började med ett telefonsamtal från en personal från storhagens dagis. Hon frågade om jag var frisk och om jag kunna jobba imorgon torsdag från halv 8 till 14 :D såklart ! Men blir glad när dom ringer upp personligen och inte ringer först till dagisjouren och bokar en vikare där så får dagisjouren ringa runt bland alla vikarier. Det är iaf ett jättemysigt ställe med jättesöta barn :) ! sist jag var där så dansade jag och alla tjejer till nicke och nilla, haha fy så jobbigt det va för dom kunde hålla på i timmar och alla vela att jag skulle bära dom och dansa med dom så, men de är så roligt :) ! så det blir dagis jobb imorgon innan begravning! Måste jobba det jag får nu för ja har inte jobbat nått nästan! när den här veckan är slut så har jag ju gått inom hela vallongårdens alla avdelningar, haha! jag som brukar bara vara på KM eller natten men nu ska jag börja ta på alla avdelningar , då måste de bli mkt mer jobb ju och jag kan ju alla 96(?) boende ändå så :)
Nu ska jag fixa mig sen åka till systembolaget och köpa öl så det är gjort annars gör jag alltid den sista sekund så blir jag för stressad och sur. haha så lika bra och göra de i tid! Tänkte också köpa en stooor pumpa och skära ut och ha på altan på lördag, har alltid vela göra de ju. Men då kommer Nina och förstör och säger att dom är jättedyra! har ingen aning jag men förvånade mig inte egneligen så typiskt!

ska virda nu , hejs!


Kommentarer
Postat av: J

en liten pumpa kostar ca 32 spänn :P har köpt en idag :D

2010-10-27 @ 13:47:30
Postat av: Anonym

oh litar på dig istället :D haha !

2010-10-27 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0