HALLOWEEN FIX

Idag har jag köpt kläder till lördag då det är Halloween fest ! Jag ska vara en pirat, så hot! haha. Ska bara köpa en ögonlapp vart man nu köper det? och så tror jag att jag vill ha ett svärd eller en pistol till , wöööw!
Nina ska vara en pykiskmördare, hittade skit bra kläder till! Hanna ska vara en fånge hihi. Hade det funnits en till sån dräkt hade jag tagit de också så hade vi köpt handklovar så vi skulle sitta fast hela kvällen, hihi. Men pirat får det bli kommer blir niiice. Malin ska vara en indian, haha tycker de va roligast ja! Sen får vi se vad emelie och emelie ska vara.. spännande!!
Vi ska iaf sitta i stugan och förfesta då det är nära och så slipper man tjafsa med taxi och pengar. har tillochmed gjort party skivor till helgen! Sen festar vi hela natten. Fast ska ta de ganska lungt jag! Men kommer bli så roligt , vill ha lördag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0