GOOD MUSIC



åh det är så skönt att ha en sån stor platt tv i sovrummet nu som man kan koppla in datorn på och kolla på film tills man somnar eller tills älsklingen somnar så kan ja kolla på nå om jag inte kan sova och så slipper man gå och lägga sig i vardagsrummet som man va tvungen och göra jämt förr, wiho! min 42" är mitt bästa köp, haha !
Kolla de på Tre Kronor halva natten iaf och de va inte kul, Bimbo dog ju ! så jävla dåligt, kommer inte ihåg att de va så när man va liten iaf.. sucks!!

ajja, ska höra av mig till hannapanna och se vad hon har försig. Skulle följa med henne på stan tidigare men hon skickade ett sms och de vaknar man ju inte av. hihi.

ne ni vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

good good!!*

2010-10-05 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0