FREDAGSMYS SOM VANLIGT!

Ni vet ju att jag och älsklingen brukar tillbringa fredagarna i stugan och det ska vi göra idag med! Det är så jävla mysigt där ute. Titta på idol och käka god mat sen blir det film som vanligt :D Så glad att jag har en stuga att vara i och att jag har en älskling att ta med dit ut! Ska åka och handla på City Gross snart, blir såklart ryggbiff, fetaostsallad och potatis!  Det förtjänar min älskling idag eftersom han har STÄDAT hela huset, plockat undan, damsugit, diskat, torkat golv, bytt sängkläder , tvättat, och lagt in ny tvätt i garderoben tillochmed! Så stolt över min prins :) men en sak är oförlåtligt! han bytt kläder på kuddenussen :'( nu luktar han illa, bläääääää!

men vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: sebastian

nice blogg du har!:) allt bra med dig?;D

2010-10-22 @ 16:18:56
URL: http://projectsebastian.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0