FINNS ALLTID I VÅRA HJÄRTAN

Ska ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig! För det första har jag blitt sjuk igen, snorig, ont i huve, ont i halsen, ont i örat ! och för det andra så känns det inte som jag vill upp och hoppa och vara glad heller.. dagen igår va den värsta och det kommer sitta i ett bra tag till! ligger bara och tänker om och om igen på hela dagen igår.. hör syster ord som hon sa igår när hon stog i hallen hela tiden, kommer aldrig glömma dom... va furktansvärt hemskt :( sakna och älska så oerhört!!! <3 ja det är livets gång men det skulle inte gå till såhär ! skulle inte bli såhär , så äre bara!

ajja blev ett tråkigt och ledsamt inlägg men men..........

tänker på alla andra också som nog känner lika <3<3

ne ska gå in och ta en dusch sen ska jag lägga mig i sängen igen.

hej!



Kommentarer
Postat av: Martinamal

Great Site thanks

2011-03-13 @ 11:11:54
URL: http://martinamal.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0