DÖDEN

Sen den 21/6-09 har jag blivit rädd för döden. Tycker det är så fruktansvärt hemskt .. Har aldrig riktigt brytt mig förr för det är ju livets gång och sånt men nu, usch! hatar det. blir skakis jag bara tänker på det. Kanske mest är för den sorg man lämnar bakom sig ( förhoppningsvis ) . Men börjat mest tänka på när man bli äldre och mamma och pappa blir i den åldern det är "naturligast" att man går bort.. Och känner nu bara att skulle dom dö skulle jag dö. vill ALDRIG leva utan min mamma och pappa! dom är en sån oerhört trygghet för mig. dom är världens bästaste föräldrar man kan tänka sig <3 hur skulle jag kunna gå vidare i mitt liv utan dom ? finns iaf inte på min världskarta ! dom har ju funnits där sen jag föddes och jag vill att dom ska finnas där tills jag dör ju :(.. Mår jämt illa av tanken när de kommer upp i huvet på mig som de gör rätt ofta. och frågan som ställs varje gång vad ska jag göra när dom inte finns mer? får aldrig nå bra svar för det finns inge bra svar... asså förstår ni hur jobbigt det måste vara och förlora en förälder?! går nog inte och tänka sig!!! Så jag ´tycker så synd om min pappa just nu som nyss förlorat sin mamma , asså min farmor! usch vill aldrig vara med om de! tänker på min pappa jämt nu :( <3 men han har ju oss och sina bröder kvar iaf! men måste vara sjukt svårt och jobbigt!!!

och eftersom mina föräldrar betyder så mkt för mig så ska jag ta hand om dom hela tiden! dom ska aldrig behöva bo på nått hem då jag vet hur det går till ..... Dom ska bo hemma hos mig om de behövs! <3 och det vet dom :)
och såklart betyder mina systrar lika mycket för mig men dom ska jag väl inte behöva ta hand om , hihi.. men skulle de behövas så gör jag ju även det :) .

ajja, tänkte också dela med mig av två låtar som jag vill ha på min begravning så ni vet det , om nått skulle hända inom snar framtid... tycker det är viktigt att man berättar för sin anhöriga om det är nå speciellt man vill ha med på ens begravning och att man ska tala om om man skulle kunna donera sina organ till dom som behöver...





<3 Mamma, Pappa, Therese & Nina <3
Det är mitt allt. utan dom - ingen Ida.


Kommentarer
Postat av: Vegardagnete

I love this page.

2011-10-14 @ 12:56:20
URL: http://vegardagnete.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0