<3 ÄLSKADE FARMOR <3

Varit på en jätte fin begravning idag för min fina älskade farmor <3 sa inte adjö och kommer aldrig göra de heller för vi ses snart igen vilket fall. det är faktiskt min farmor! Sen åkte vi hem till mamma och pappa allihop pch fika då mamma och pappa hade köpt 3 stora smörgåstårtor och så umgicks vi . har världens bästa familj & världens bästa släkt <3 !!!

är hemma nu och kollar på robison då älsk tkr det är roligt. efter går vi väl och lägger oss eller iaf lägga oss i sängen för vi ska kolla på film . Så himla skönt att ha en stor platt-tv i sovrummet som man kan koppla in laptopen på och kolla på film hela nätterna och tidiga mornar på helgerna :)

imorgon blir det jobba på storhagen igen, slutar 4a. Blir inget märkvärdigt för ska upp kl 6 på morgonen igen på lörda då det är dags för jobba till 13 så det är ju skönt! festa efter det som alla vet och på söndag blir det jobb och fick tillochmed ändra avdelning och tid för det behövdes en med deligering på avd KM så blir jobba från 15.00 - 21.45 istället för 16.00 - 20.00... känns som de hade varit mkt skönare men man vill ju ställa upp och det är ju mer timmar så det blir mer lön plus OB. Sen blir det jobb på måndan också , 13.00 - 21.00 ! Skulle även ringa till PFV imorgon då jag skulle få mer jobb i slutet av nästa vecka så känns nice! Ska försöka jobba TYP varje dag hela november månad! samma med december ! måste få in bra med pengar nu så man kan lägga undan mycket också och spara till en hund, för det ska jag ha nu ! Alla andra har och alla andra kan så varför skulle inte jag kunna! Älsklingen har ju gått med på det så jag är ju inte ensam plus att jag har ju alltid syster som ställer upp om det krisar :) lilla Norton !  men Ida fixar ju allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0