WRITTEN IN THE STARS

Jag ska ställa klockan på 8.00 imorgon bitti för att ringa om jobb och sen för att ringa till vetrinären för att höra hur mkt det kostar för en operation för navelbråck om det skulle bli aktuellt.. Hoppas bara att det inte kommer kosta multum :/ . Inte säkert än med hunden men om det skulle bli att vi får köpa den så vill jag veta först om operationen iaf. Sen ska jag försöka få jobba ända tills torsdag och sen måndag och tisdag så det blir lite fler dagar den här månaden.  Vi drar ju på torsdag till tallin. Asså jag bokade den här resan för över 2 månader sen och när jag bokade kände ja bara att de kommer ta år och dar innan vi kommer åka men vafan det känns som det gått en månad bara ! Läskigt att det gått så fort ju.... Men nu vill jag inte åka då ja vill spara min pengar till min vovve om det skulle bli så.. Fast de kommer nog bli roligt när vi väl är där och efteråt kommer jag säker inte ångra mig, för kryssning kan ju vara det roligaste som finns och så får vi ju åka på den nyaste och lyxigaste båten så blir ju säkert nice :) Jag och Linn kommer ha så jävla roligt iaf. Men det är bra att jag inte är så taggad nu för är man för taggad och tror att det kommer bli skit roligt då blir det oftast motsatsen .
Sen åker jag ju med Niclas och Bror och dom är ju det ultimata radarparet så kan nog inte bli annat än roligt för dom där två kan man inte annat än skratta åt. Bror är ju rätt kung på att festa också iförsej och bangar sällan så ;) haha.

Ajja, kollade på bilder på face ifrån helgen vi va i stugan i sommras och så såg jag två så söta kort på mina två killar, William & Teo <3 Va längesen jag va me dom så nu ska jag utföra det jag har lovat dom , speciellt Teo. Helgen efter vi kommit hem från kryssningen. Den 3 december ska jag fråga om dom vill sova här. så ska vi göra god mat, baka nått gott, köpa chips, läsk och godis. Kolla på nån bra film eller spela ps3 som dom nog kommer vilja :D
Ska fråga dom små liven eller små är dom fan inte längre. hihi





Visst vill man bara krama sönder dom ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0