JAG VILL , SKA JAG ?

Jag vill verkligen det här, jag känner det. Det är min tur nu. Vet att mamma och pappa inte kommer gilla mitt beslut men jag är ju faktiskt deras dotter så förhoppningsvis får jag komma över jul och att dom kommer och hälsar på :) hihi. men det tror jag, va lite ironi och jag tror att dom defenitivt älskar mig iaf. Tycker tyvärr det är orättvis som ni ens är emot mig på detta för båda mina systrar har hundar tillochmed två hundar var eller iaf Tess men Nina kommer snart också och jag har ingen just nu så varför kan ni inte bara vara lite glad om min lilla kille som JAG VILL ha. Jag vill inte höra nå negativt, då spyr ja för det har jag redan fått tagit så mkt från alla och det är inte kul. Ska man inte stötta varan i deras beslut för det är ju inte erat. utan mitt. Jag tänker inte lämna över hunden till nån i familj som inte vill , absolut inte , och när jag jobbar så ni behöver inte vara oroliga. Fixat sånt med Nina och världens bästa vän Annica som gärna ställer upp om jag skulle jobba dag någon gång men tänket inte välja dags jobb i första hand som ni förstår. kväll och natt fine. Och självklart kommer jag ställa upp för Annica och Nina när det får sina hundar så ni behöver inte ens fråga mig om jag kan ta dom några timmar för det ska ni veta att jag gör :) Men iaf, Ingenting ska jag lägga på era axlar så ingen panik. Jag har ställt upp mycket till er speciellt på att vara barnvakt åt teo ( vilket jag ÄLSKAR, för teo är min älsklings kille och vill helst att han ska bo här så ni får inte tror nå annat )när min syster haft annat o göra så då vill jag bara att du ska ställa upp för mig bara på detta och det ända jag vill att du ska göra är att vara glad för mig och min lilla vovves skull:) samma med mamma och pappa . jag ber bara om att vara glad för min skull :)  och självklart så har ni ställt upp för mig jättemycket med allt möjligt man bara kan tänka sig och känner jag er så kommer ni ju såklart fortsätta att ställa upp.  och det är jag evigtacksam för <3 men bara så ni vet så kommer ni inte behöva lägga en kronoa på honom eller nått. Ingen hundpassnins alls. Vill bara få lite stöd från min familj lite positiv kritik skulle jag mer än gärna vilja höra. ni är ju faktiskt dom som betyder mest och dom jag kommer skydda till hundra procent hela mitt liv. ni är mitt liv <3 älskar er så mkt. Men jag vill verkligen det hära. Jag sitter dagarna in och ut och tänker på hunden, har skrivit upp alla kurser vi ska gå, jätteviktigt! visat baby alla saker vi ska köpa men han orka inte höra tillslut haha.Men det är inte säkert än att jag få vovve, får tinga honom för 700 kr eller så kunde hon hålla honom åt mig ett tag , några veckor när jag fick ihop pengarna. Hon, uppfödaren är världsgo och hjälper till med det mesta man kan tänka sig. Att hon inte ens tröttnat så många frågor jag bombarderar henne :P Men den här lapphunden är världens goaste ras, en av dom friskaste bland alla hundar. Kan vara en slapphund som gärna ligger i soffan och degar men ska man gå ut så hoppar han upp som en raket och går ut och vi kan leka och träna och sen lägger han sig o myser igen :) efter vårat aktiveringspel såklart  , Jätte mysig sällskahshund . har upppfödaren har berättat  hur det är där och med deras lapphund :) Arbetsvilligg hund som vill hänga med på allt men på kvällarna är det kärringen gossedjur. alltiallo i den lilla rackarn. Det enda negativa är att killen jag vill ha har navelbråck och det såg vetrtinären när han bestikta dom små. Inget allvarligt i nu läget då det är jättelite och kommer antagligen försvinna av sig själv tror han. Men det finns ju inga garantier så blir den större måste han opereras. Jag har precis skickade iväg ett mail till agria och fråga hur allvarligt det är och kostnader iaf det skulle bli op.  men sen såg jag att det stod att dom inte kunnde svara på alla frågor dom får in så jag får väl ringa annars och fråga hur det är med navelbråck och om ev op. ajja, lillkillen som jag vill ha är en riktigt godit och även den tjockaste bland alla berätta hon också , hahah ! Jävla sööötis !!!!!

hoppas ingen tog det på fel sätt bara . jag älskar ju er allihopa <3
och vill bara att ni ska vara lite glada för min skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0