TRO OCH HOPPAS

Har inte sovit nått än. kan inte helt jävla omöjligt. jävla skit! Finns sömntabletter på apoteket som jag genast ska köpa och överdosera. Blir arg på mig själv.

Har varit och käkat frukost på mcdonald, varit ute med ozzy och ringt till Gefle Hund & Kattpraktik. Jag ska definitivt ha min vetrinär i sandviken. så mkt bättre där och det säger dom flesta, så jävla mkt trevligare personal än nere vid GDG. Hon berätta iaf att om navelbråcket är litet så kommer det inte behövas operera och det har jag läst på internet också men vela va säker. Iförsej helt säker kan man inte va för det finns ju undantag men i dom flesta fall behövs det inte. Skulle det blir större och inte läka "ihop"  så måste man operera och det kostar rUnt 4000 kr , men självklart beroende på ålder och vikt. Men ingen operation innan 6 månaders ålder och då hinner man spara undan utifall. Fan va jag ska spara och vara sjukt snål så jag vet att jag har pengar utifall nått skulle hända. Och Niclas ska ju sälja mustangen snart och då blir han av med lånet så dår får han 3000 kr extra i månaden så det finns alltid pengar :) Plus att efter kryssningen ska jag sluta dricka alkohol. Jag ska vara nykter i ett halv år, de ni :D Ska inte ens dricka på nyår. Visst en eller två öl får jag ta men inte festa eller bli full nejnej! Och nyår SUGER ändå, så jävla värdelöst. Det är precis som en vanligt helgdag så jag jobbar hellre och får multilön :D och folk är så dumma och tar nyår som en andledning till att supa, uuuuuuh ! Men tror ni att jag klarar det ?

nu ska jag försöka ta en powernap då jag inte sovit en blund i natt, vilket jag får psyk över!!

ajja , vi ses och hööööörs ! Puss

Kommentarer
Postat av: k

hopppaassssss=)

2010-11-23 @ 03:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0