SOMMARDÄCK I VINTER

Igår när jag slutade jobbet klockan 21 så va det ju snökaos ute typ, mkt snö på kort tid och blåste som en jävla orkan. Och jag då men min lilla fiat skulle åka ända hem till bomhus med sommardäck, haha ! kan ju säja att de va spännande. Lilla pärlan spann som en katt, gick rakt fram när jag styrde åt höger/vänster och när man bromsa så åkte man vidare haha. Men det va roligt ;) och skicklig förare som man är kom man hem hel skinad , tillochmed bilen, inte en enda skråma :D Så är fast hemma idag hela dagen då vi inte ens har några vinterdäck... Älsklingen slutar fyra och då blire att ta firma bilen och åka och köpa ett par . Men inte kan jag ta fiaten till jobbet imorgon för det för måste sätta på vinterdäcken på fälgarna vi har på nu, drygt!!!! så det skulle älsk fixa imorgon....  Men det är ju mysigt att vara hemma där det är varmt och så tittar man ut och det ser så kallt ut så ikväll ska jag tända alla ljus och så ska vi mysa jag och beejbi. Längtar tills jag får lön så jag kan åka och handla mer julpynt som en julgran och sånt till julgranen, utomhusslingor och jultomtar :D speciellt den där stor jultomten på city gross med en lykta i handen hihi..  Kommer bli mysigt !!! just ja , jag och hanna beställde hem jättefina kulor man hänger i fönstret som lyser och ser så juliga ut :D måste hämta dom hos henne och ge henne pengar, hade jag glömt bort!! kommer bli riktigt nicigt här hemma !

ne nu ska jag gå och göra nudlar sen hoppa in i duchen , fixa mig och vänta tills älsk slutar så vi kan köpa däck och åka till affärn och köpa mat... Tänkte göra kycklinggratäng idag , mumma va ? :)

vi hörs ! hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0