SO FUCKING CUTE !

HAHA, va jag ändrar mig fram och tillbaka men det är en från Gävle eller 2 mil utanför Gävle som frågat mig om jag vill bli fodervärd till en 5 årig tik. Vi har pratat om så mkt annat så har helt glömt bort att fråga va det är för ras. Har fått massa bilder iaf och hon är super sööööt ! När hon skriver och berättar om henne så känner jag verkligen att det är henne jag vill ha. Ska höras imorgon och kanske bestämma tid när vi kan åka dit och träffa henne. Hoppas bara att hon tycker om mig och att det inte blir så som med Linns hund Ellie, haha pinsamt isf för på något sätt så tkr inte Ellie om mig alls fast jag inte ens rört henne. Konstigt.. jaja, Niclas är också jättesugen på den här vovven iaf så det är ju positivt så förhoppningsvis på tisdag så kommer vi åka och träffa dom om dom nu har tid då. Och skulle allt gå bra och att hon får följa med hem och trivs hos oss så kanske blir det att jag får köpa henne, så jag hoppas verkligen!  Men vi får se först hur det går på första mötet.

Annica ska ju skaffa valp snart , tror vi ska åka hit till bomhus och kolla på blandrasvalpar, skiiiiit söööta!
Hon fick iaf ett mejl om att vi skulle få komma och titta och hoppas den som jag tycker är sötast är kvar för då ska hon ta den , hihihi. Det är verkligen valpar som passar Annica till utseendet , haha. Tycker det, det klickar liksom när man ser hundarna för då tänker man på Annica på en gång så tror en kommer bli hennes ja! Och hon har iaf lovat att jag ska få vara hundvakt! så jääääävla nice!

ne ska försöka sova igen då, tjiiiing !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajameeesan sa !

2010-11-15 @ 03:40:36
Postat av: annica

hahah jaa visst passar dem mig :D och du måste skaffa en finsk lapphund så är det bara!

2010-11-15 @ 23:36:41
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0